Zwroty i reklamacje

 REKLAMACJE TOWARU

 Jeżeli podczas użytkowania towaru okaże się że wystąpiła wada mogą Państwo złożyć reklamację.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki tutaj Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail i adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Marigold Małgorzata Wierzbicka
 ul.Chrościckiego 93/105 lok.9

02-414 Warszawa
4. Rozpatrzenie reklamacji

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni, od momentu jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail.

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie tutaj i wyślij go na adres  
biuro@wloczkowyrajbymarigold.pl . Zwracane produkty prześlij na adres biura:

Marigold Małgorzata Wierzbicka
 ul.Chrościckiego 93/105 lok.9

02-414 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

Koszt zwrotu produktu w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży ponosi Klient.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl